Àtic En venda ONZE SETEMBRE 15, Estació del Nord, Mollet del Vallès

  • 137.000 € Ref. V1578
  • 2 Dorm
  • 1 Bany
  • 70m²

OPORTUNITAT ÀTIC AL COSTAT DEL CENTRE

- QUOTA 490 €
- Terrassa de 15m2
- 2 Habitacions
- Sense ascensor

Tens ganes de deixar de llogar, de tenir la teva pròpia vivenda i no tenir pagaments a tercers.Aquí tens la gran ocasió!

ÀTIC AMB TERRASSA zona ajuntament sense ascensor.Consta de cuina independent reformada, saló amb sortida a terrassa directa, habitació doble i habitació individual.Bany complet amb banyera

És correcte per entrar a viure i no necessita reforma.No perdeu l'oportunitat de veure aquest piset.

Més informació, contacta amb els nostres agents sense compromís!

No dubteu a visitar-lo, els nostres agents us atendran i trobaran el vostre habitatge

Pertanyem a VIA XARXA, MLS immobiliària del Vallès Oriental.Associació d'agències immobiliàries que col·laboren en la gestió de venda dels habitatges.

Per al propietari, treballar amb una agència de VIA XARXA, us suposa ampliar opcions de venda i agilitzar la gestió.Per a les agències és aportar valor per als seus clients, i facilitar les operacions de compra-venda dels immobles.

    Característiques bàsiques

    • 70 m2 construïts
    • 55 m2 útils
    • 2 dormitoris
    • 1 Bany
    • Terrassa
    • Segona mà/Bon estat

    Edifici

    • Planta 3, exterior
    • Certificació energètica E : (211 kWh/m2 any)
    Veure mapa