Dúplex En venda Carrer de l'Empordà, Parets del Vallès
- 248.000 € Ref. JV14405
- 80 €/Mes de despeses de comunitat
- 4 Dorm
- 2 Banys
- 100m²
Expectacular dúplex a Parets del Vallès zona centre de 114m2 segons cadastre repartits en dues plantes de 78 i 36 m2 respectivament, amb la següent distribució:
Accedim des del replà de l´escala per l´ascensor a la planta principal donant pas a un ampli menjador-saló i cuina office amb sortida a la terrassa amb espai suficient per a mobles de jardí i poder gaudir de dinars i sopars al´aire lliure.
També disposa de safareig independent a la primera planta.
Travessant el saló arribem a un distribuïdor que ens dóna pas a la zona de nit amb dues habitacions dobles i bany complet. En aquest mateix distribuïdor hi trobem una àmplia escala de marbre i barana de fusta massissa que ens portarà a la segona planta amb dues habitacions dobles més i el bany complet independent.
Aire condicionat en dues de les habitacions, fusteria interior fusta de faig, fusteria exterior alumini blanc climalit, calefacció de gas natural i armaris encastats.
Finca seminova d´obra vista. Només 3 veïns, amb ascensor.
La Vila de Parets compta amb tots els serveis i infraestructures de ciutat ia un pas de Barcelona i Granollers. Accedint per carretera AP7, C33 i C17, per Renfe Rodalies i servei d'autobusos Sagalés.
Escoles, instituts, CAP, equipaments municipals esportius i piscina.
Amb 1.110 anys d'història Parets conserva patrimoni arquitectònic; Torre de Cellers de categoria monument històric i la Torre de Malla segle X que presideix el paratge protegit Natural agrícola de Gallecs on fer activitats esportives o passejar amb els teus familiars i mascotes.
Característiques bàsiques
- 100 m2 construïts
- 90 m2 útils
- 4 dormitoris
- 2 Banys
- Terrassa
- Segona mà/Bon estat
- Armaris encastats
- Any de construcció 2003
Edifici
- Planta 1, exterior
- Amb ascensor
- Certificació energètica D : (100 kWh/m2 any)
Equipament
- Aire condicionat